Error get alias

ОПЛАТА

ТА ДОСТАВКА

1.Як можна оплатити?
――――――――――――――――――――――――
Є 3 способи оплати:
  • Оплата в пункті самовивозу: оплата готівкою чи карткою в пункті видачі інтернет-магазину. Оплата готівкою здійснюється виключно у національній валюті. На підтвердження оплати видається товарний чек.
  • Оплата карткою на сайті: є можливість здійснити оплату за допомогою платіжної картки Visa або Mastercard. В цьому випадку не оплачується ніяких додаткових комісій. Оплата замовлення здійснюється із забезпеченням повної безпеки платежів і захисту даних власників.
  • Післяоплата при доставці: Оплата замовлення здійснюється готівкою при адресній доставці кур'єром «Нова Пошта» або при отриманні посилки у відділенні «Нова Пошта». Просимо врахувати, що при замовленні післяплатою ви оплачуєте додатково комісію Нова Пошта за зворотну пересилку грошей в розмірі від 2% від суми замовлення + 20 грн.
2. Як забрати товар?
――――――――――――――――――――――――
Є 2 варіанти:
  • Самовивіз: Ви можете самостійно забрати товар в пункту видачі товару (пункт видачі працює за попереднім записом)
  • Кур'єрська доставка по всій Україні: Доставка по всій Україні склад - двері згідно з тарифами "Нової Пошти".
3. Як повернути товар?
――――――――――――――――――――――――
Згідно з діючими нормами законодавства, парфюмерно-косметичні товари належної якості не підлягають поверненню або обміну.

Згідно статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 р №1023-ХІІ та Додатки №3 до Постанови КМУ «Про реалізацію окремих положень Закону України« Про захист прав споживачів »від 19.03.1994 р №172 , до товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), відносяться: парфюмерно-косметичні вироби, предмети санітарної гігієни, гребінці, гребені та щітки масажні, товари в аерозольній упаковці, інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки і т. п .).

Для нас важлива наша репутація. Всі товари, представлені в нашому магазині, оригінальні. Купуючи у нас, Ви захищаєте себе від неякісного або простроченого товару і гарантовано отримуєте оригінальний, високоякісний і безпечний товар.
3. А якщо трапився бракований товар?
――――――――――――――――――――――――

При виявленні заводського дефекту товару (наприклад, не працює розпилювач, пошкоджений флакон), ми обов'язково обміняємо його на товар належної якості. Для обміну бракованого товару звертайтеся, будь ласка, на адресу info@mrandmrsfragrance.in.ua або по телефону +38 (068) 457-90-93 (з 9:00 до 21:00 щодня), і наші співробітники вирішать проблему в найкоротші терміни.

Зверніть, будь ласка, увагу, що кур'єр або співробітник відділення «Нової Пошти» не уповноважений давати будь-які консультації щодо товару. Ваші питання Ви можете адресувати консультантам інтернет-магазину.

Розпаковану коробку із замовленням повернути кур'єру неможливо - всі питання і розбіжності, що стосуються комплектації замовлення, відсутності товару або наявності фабричного браку вирішуються з інтернет-магазином http://mrandmrsfragrance.in.ua/shop.html, а не з перевізником.